|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OSKi-SNITF
105JS
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: manhaTTan
|
Wysłany: Pon 8:20, 13 Sie 2007 Temat postu: Niedziela 19.08.2007 - Sośnia Góra |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] kto chetny ??
KONKRETY
19.08.2007
Zbiorka : 900 SOŚNIA GÓRA – „PARKING”
Start : 1000
Zakonczenie : 1600
Na zasadach MILSIM !!!
ZASADY WALKI
EFEKTY TRAFIENIA:
1. Każde trafienie się liczy-rykoszety również.
2. Każde miejsce na ciele się liczy.
Hełmy i kamizelki nie chronią.
Postrzał w plecak, wystającą ładownicę, karimatę itp. - jak postrzał w plecy.
(Po ściągnięciu z siebie, plecak może służyć jako osłona)
3. Każde trafienie liczy się tak samo.
4. Serie traktuje się jako jeden strzał.
5. Można zadać rany także bez używania broni:
a) Silent kill - kładąc rękę na ramieniu i powiedzeniu "NIE ŻYJESZ" (nie
wymaga potwierdzenia ofiary) –automatyczny ZGON!
(koniec zabawy dla danego uczestnika, bez względu
na to czy miał 1 trafienie czy nie)
b) kładąc rękę na ramieniu i powiedzeniu "OGŁUSZONY”.
Osoba ogłuszona przez 10 min nie może wykonywać
żadnych czynności!! Nie powoduje utraty życia!!
Uwaga!
W danej akcji, osoba eliminująca może wyeliminować poprzez silentkill/ogłuszenie tylko jednego przeciwnika.
6.Trafienie w broń eliminuje broń z rozgrywki na 1h.
RANNI:
1. Osoba trafiona powinna:
a) paść na glebę, dokładnie w miejscu w którym została trafiona
b) wyciągnąć czerwoną szmatę.
Osobie rannej nie wolno przekazywać informacji o znaczeniu strategicznym przez radio, przeszkadzać, podpowiadać itp. Jedyna czynność jaką może wykonywać to wzywanie pomocy(również przez radio).
2. Osoba trafiona zostaje ranna i wymaga pomocy lekarskiej. Musi być ona udzielona w ciągu 5 min, gdyż w przeciwnym wypadku powoduje to ZGON. Osoba ranna może się przemieścić z miejsca trafienia tylko z pomocą innych osób (np. nosze, pałatka, płachta brezentowa)
3. W przypadku nie udzielenia pomocy w ciągu 5 minut gracz ginie z powodu upływu krwi.
4. Trafienie w ciągu tych 5 minut nie powoduje zgonu, można oczywiście dobić przeciwnika z bliskiej, kontaktowej odległości, na rozkaz dowódcy.
5. Po udzieleniu pomocy, ranny przechodzi „szok pourazowy” i musi pozostać w miejscu przez 15min. Bandaż nosi się do końca operacji lub wyeliminowania z gry (=Drugie Trafienie)
6.Pomocy może udzielać każdy członek drużyny.
7.W przypadku, gdy gracz, który ma jeden bandaż zostanie powtórnie trafiony następuje jego ZGON
8. Poprzez opatrzenie rozumiemy-> patrz zasady opatrywania!
9.Osoba która zginęła udaje się do neutralnego miejsca – parking, i tam czeka na kolegów
AMUNICJA!
Obowiązuje limit amunicji-600sztuk! Jedynym sposobem na pozyskanie większej ilości amunicji jest zabranie jej jeńcom bądź zabitym!
Możliwe jest otrzymywanie amunicji od swoich do limitu 600 szt.
JEŃCY!
Można brać jeńców!
Gdy gracz strony przeciwnej zostanie postrzelony, można go uleczyć (zgodnie z zasadami, po 5min-umiera) a następnie zabrać do niewoli! Jeńcem może stać się również poprzez poddanie się, bądź gdy przeciwnik go ogłuszy.
Postrzelonego/rannego/ogłuszonego można również okraść a następnie dobić jeśli nie chcemy go ze sobą targać. (dobicie rannego następuje jedynie na rozkaz dowódcy: wykonuje sam bądź poprzez osobę przez niego wyznaczoną, . Automatyczny zgon, nawet jeśli osoba nie została wcześniej trafiona.)
Los jeńca leży w rękach dowódcy, może go dobić, wypuścić lub przez cały czas trwania operacji prowadzić ze sobą.
Osoba wzięta do niewoli nie może stawiać oporu podczas 1 rewizji w celu uniknięcia bijatyki!! Ma obowiązek wydania całej amunicji, zachowuje wodę, żywność może być fizycznie zabrana. Inny znaleziony i wskazany przy fizycznym przeszukaniu sprzęt zostaje, lecz nie można go używać.
Np. zauważono przy przeszukaniu nóż, ale telefon w jakiś sposób udało się przemycić- noża nie wolno użyć do końca rozgrywki (traktuje się jako zabrany), ale telefon w sprzyjających okolicznościach może być użyty. Analogicznie inne przedmioty.
Swoja broń jeniec nosi ze sobą. Zakładamy, że przy rewizji przeciwnik weźmie mu amunicję, więc gdy ten jej nie znajdzie to broń jest bezużyteczna. Zdobycie (kradzież) i załadowanie amunicji równa się zdobyciu broni.
Jeniec nie może „zabijać” poprzez „silent kill”. Dla zachowania klimatu nie róbmy z siebie herosów- pamiętajmy, że zależy nam na życiu!
Jeńców można
· Okradać z amunicji, jedzenia, picia, opatrunków! (opatrunek osobisty, założony w widocznym miejscu zostaje-> nie można go użyć na potrzeby gry)
· Związać ręce- tylko z przodu
Oczywiście Panowie i Panie wszystko w granicach rozsądku. Nie można używać siły fizycznej!! Żadnych bójek, kopań, wkopywanie gęby w glebę itp.
Z niewoli można uciekać!! Można utrudniać przeciwnikowi zadanie: przeszkadzać, krzyczeć, stawiać opór (wszystko w granicach) przy kolejnej rewizji, wiązaniu itp.- sposobem na to może być ogłuszenie na wcześniejszych zasadach (przypominam: kładąc rękę na ramieniu i powiedzeniu "OGŁUSZONY”, wyłączenie na 10min).
Gdy uda nam się uciec z niewoli, można przeciwnika okraść, zabić (jeśli uda nam się odzyskać amunicje.)
Jeniec po 2h ma obowiązek powiedzieć wszystko o co strona przeciwna go zapyta!! Dlatego zadaniem strony jest przetrzymanie jeńca przez te min.2h-potem..”niech się dzieje co chce”.
W każdej chwili gracz może zrezygnować z gry =zasada OFFGAME!
Jeżeli jednak został wzięty do niewoli i zrezygnował przed upływem 2h ma obowiązek powiedzenia wszystkiego o co strona przeciwna go zapyta.
ZASADY OPATRYWANIA
PIERWSZA POMOC (W ciągu 5 min po trafieniu!!!)
1) Usunąć rannego z pola walki
2) Zdjąć rannemu kamizelke, plecak i cokolwiek nosi na torsie
3) Owinąć bandażem prawie ramie rannego w celu oznaczenia trafionego (cała długość ramienia)
4) Po udzieleniu pierwszej pomocy ranny leży na miejscu do upływu 15 minut od udzielenia pomocy-szok pourazowy (ubrać się w ekwipunek można dopiero po upływie tego czasu!!!)
5) Jeżeli oddział nie może czekać to musi przetransportować rannego. Bez względu na obszar trafienia nie może on chodzić o własnych siłach przed upływem 15 minut od udzielenia pierwszej pomocy.
Zasady w padnięcia w zasadzkę to tylko uzmysłowienie tego co się może stać. Jednak może całkowicie zakończyć manewry dla całej drużyny , gdyż czekając przy wszystkich trupach 5 min wykrwawiają się.
PIROTECHNIKA!
W celu pozoracji pola walki dozwolone jest użycie tylko i wyłącznie grantów i ekranów dymnych GD-10 i ED-60. Użycie każdego innego środka pirotechnicznego surowo zabronione !!!
CELE OPERACJI
Zostaną szczegółowo omówione na odprawie dowódców stron konfliktu, których z założenia będą 2. Następnie dowódcy przekażą je dowódcom drużyn. Sugeruje się kontakt wewnątrz każdej ze stron konfliktu między dowódcami drużyn via kom, ale to również zależy od konkretnej strony konfliktu.
Drużyny muszą składać się z minimum 3 osób, tak więc przyjmowane będą wyłącznie zgłoszenia zbiorowe – minimum 3 osoby (oczywiście jeżeli Twoja drużyna liczy osób 20 nie będzie rozdzielana) Nie będziemy przyjmować pojedynczych zgłoszeń – mamy takie środowisko airsoftowe na Śląsku, że chyba potraficie się dogadać w minimum 3 osoby!
ZGŁOSZENIA
Zgłoszenie winien opublikować na forum WMASG dowódca drużyny w następujący sposób:
NAZWA DRUŻYNY (może być wymyślona)
KSYWA DOWÓDCY + telefon kontaktowy (telefon należy mieć ze sobą na manewrach, włączony i wyciszony, łatwo dostępny – tak aby był w miarę pod ręką, celem odbierania informacji od organizatora)
ILOŚĆ OSÓB W DRUŻYNIE
LISTA CZŁONKÓW DRUŻYNY(ksywki)
Zastrzegamy!!!
1)Nie będziemy odgórnie dokoptowywać osób trzecich do drużyny,
2)Rozdzielać drużyn,
3)Przyjmować zgłoszeń mniejszych drużyn niż 3 osobowe.
Jeżeli któryś z członków drużyny nie pojawi się na manewrach i w ten sposób liczebność drużyny spadnie poniżej 3 osób, wówczas, co wynika z powyższego, drużyna przestaje istnieć i w takim przypadku takie dwie lub jedna osoba zmuszone są poszukać sobie drużyny (kontakt z dowódcami innych drużyn będzie chcąc nie chcąc na forum - kom) Jeżeli dowódca innej drużyny nie zgodzi się na przyjęcie nowych członków... no cóż pakujecie się i do domu, bez wyjątków.
Wszakże wszyscy jesteśmy dorośli i odpowiedzialni, a przynajmniej za takich chcemy być uważani! To też przyjmijmy na siebie odpowiedzialność również za kolegów. Myślę więc, że każdy sobie poradzi, bo chcąc nie chcąc będzie musiał!
Osoby niepełnoletnie tylko pod opieką osoby pełnoletniej – członka drużyny w którym osoba niepełnoletnia się znajduje. Opiekun ponosi całą odpowiedzialność za swojego podopiecznego (tak więc dobrze się zastanówcie nim zechcecie się kimś zaopiekować)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jabarek
105JS
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1199
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Już nie kato
|
Wysłany: Pon 10:42, 13 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
heh jestem out..ale miłej zabawy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 13:06, 13 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
jade
|
|
Powrót do góry |
|
|
luk4as
Przyjaciel rodziny
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
|
|
Powrót do góry |
|
|
OSKi-SNITF
105JS
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: manhaTTan
|
Wysłany: Czw 9:59, 16 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
hmmm moze by tak na ERG bo śląsk jako formacja sie ma nie dzielic a przy ich sprzecie bedziemy miesem armatnim ;] dlatego proponuje ERG !
|
|
Powrót do góry |
|
|
luk4as
Przyjaciel rodziny
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 19:22, 16 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
ja jestem za ale jakos tam trzeba dotrzec licze na klaudiego moze jedzie:P
|
|
Powrót do góry |
|
|
klaudi
105JS
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KATOWICE
|
Wysłany: Czw 19:47, 16 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
sory ale nie dam rady
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|